Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2009

Καλή χρονιά, στην Αριστερά που μας πληγώνει...

Πεθαίνω για σένα

Μαχαιρίτσας, Ράντου, Μαργαρίτης Γιώργος

Μιλάμε για ένα εξαιρετικό ερωτικό πολιτικό τραγούδι. Ο ήρωας έχει χαθεί με την αγαπημένη του, Δεν ξέρει γιατί, θέλει απαντήσεις. Το ίδιο και εκείνη. Αγνοούν αμφότεροι, πως η ερωτική σχέση, η κάθε μορφής σχέση εξελίσσεται ανεξάρτητα από τις θελήσεις των ενδιαφερομένων πλευρών. Δεν ξέρουν πώς να διαχειριστούν αυτό που οι ίδιοι έφτιαξαν...
Έρχεται η στιγμή της έκρηξης:
Τα παίζω όλα για όλα, άναψε την φωτιά μoυ...
Και...
Πεθαίνω για σένα και ας είσαι απάτη 
Δεν πά να είσαι ψέμα εγώ σε λέω αγάπη...

Όχι Άλλα δέκα χρόνια κομμάτια.




Στον κόμβο Κηφισίας επάνω σου τρακάρω
Σε ώρα απελπισίας Χριστό είδα τον χάρο
Χτύπησε καραμπόλα κι η δόλια η καρδιά μου
Τα παίζω όλα για όλα, άναψε την φωτιά μου

Πεθαίνω για σένα και ας είσαι απάτη
Δεν πά να είσαι ψέμα εγώ σε λέω αγάπη
Πεθαίνω για σένα και ας είσαι απάτη
Δεν πά να είσαι ψέμα εγώ σε λέω αγάπη

Τι να μας πει η φυσική οι νόμοι δεν μετράνε
Σε φάση μεταφυσική τα πάθη κυβερνάνε
Αν είσαι άνθος του καλού δεν ψάχνω αποδείξεις
Στην αυταπάτη ενός τρελού θα ζω μέχρι να λήξεις

Πεθαίνω για σένα...


hidejekyl.blogspot.com wishes you α happy new year

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου